måndag 21 juni 2010

Sköna dagar

Vad jag har blivit dålig på att uppdatera! Jag får väl skylla på att jag de senaste veckorna varit i stallet så mycket att jag knappt haft tid att sitta vid datorn. Det är sweet, precis så borde det alltid vara!

Vi har kommit igång efter vilan och börjat avverka delmål på vår sommarlista. Känns härligt! Däremot har vi inte hunnit träna än efter uppehållet, men det tar vi snart.

Jag var med Malin på kosse-clinic förrförra helgen för Robert och med båda systrarna Johansson på trail-clinic för Erik Brodin igår. Jag blev peppad på båda grenarna och längtar efter att få prova själv! Det är väldigt lärorikt och roligt att titta på andra (även om det är ännu roligare att vara med själv). Jag stod mestadels bakom kameran vid båda tillfällena, men försökte ändå öppna öronen och lyssna och ta till mig så mycket som möjligt. Kunskap är guld värt!

För övrig har Grand fått nya, fina benskydd och bell boots (studentpresent från hela stallgänget). De är orangea och fräsiga och jag älskar dem! Jag ska försöka uppdatera så snart vi gjort något värt att delge. Tills dess, hug your horses!

Bilder från idag som Malin tog:
/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar