onsdag 17 november 2010

Det stora experimentet...

Jag är ju sämst på att blogga, eller vad? Det ekar alldeles för stora hål mellan uppdateringarna. Men jag skyller det helt och hållet på:

1. Min kamera är sönder. Det känns inte lika roligt att blogga när jag inte har några dagsfärska bilder att lägga in.

2. Vårat internet är urkasst! Det funkar i princip bara kl 6 på morgonen, fråga mig inte varför... Nu börjar klockan närma sig halv nio, så jag är mäkta förvånad över att det fungerar helt ok fortfarande. Men hur sugen är man på att gå upp och blogga sex på morgonen?

MEN jag ska faktiskt försöka mig på att uppdatera minst en gång i veckan under ett par veckors tid. Vi får se hur det går.

Det senaste är att vi just nu tränar stenhårt. Grand har mycket energi att göra av med, så vi rider varje dag så han ska få tillräckligt utlopp för det. Jag och Malin och Liona har löst medlemskap på den lokala ridklubben och varit i ridhuset och ridit ett par gånger. Det är lite vardagslyx ändå.

Nästa lördag (eller söndag??) ska vi ha gemensam ridning med klubben och har vi tur finns det då en kamera på plats (om jag känner Sophie rätt).

Helgen därefter skall vi åka Till Waldermar Wass på reiningclinic. Det ska bli spännande! Så tills dess skall Glanti-klanti transformeras från rund, busig och överpigg till välriden reininghäst. Haha, vi får se hur det går! Jag är dock vid gott mod ;)

På återseende! /Malin

1 kommentar: