måndag 24 maj 2010

Hold your horses!


Nu går det undan! Bal den här veckan och studenten nästa. Jag har tre ginormous arbeten som ska in den här veckan, på torsdag, vilket känns lite väl optimistiskt att jag ska hinna... Usch och fy, nu är jag bra trött på skolan alltså!

Well, well...

I lördags var jag och Malin på Hästens Dag och visade upp våra pållar. Det var jätteroligt att åka ut och göra något annorlunda! Och nyttigt! Hur själva uppvisningen gick vet jag inte riktigt, haha. Vi red runt lite och Malin kastade lasso och blev intervjuad, så sådär jättehypat var det väl inte. Men folk verkade tycka att det var rätt trevligt iallafall :)

Det jag tyckte var roligast var att se hur Grand betedde sig. Han var supercool! Lite tittig i början, men på det stora hela kolugn. Jag var ett nervrak i jämförelse! Jag inbillade mig att han skulle bli rädd för struntsaker och var jättefånig. Men jag skyller på att jag är arabskadad, as always.

Nu ska jag ta tjuren vid hornen och börja skriva på uppgift nr 1, religion.

Tjipp! /Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar