torsdag 4 mars 2010

Långa dagar...

Ett snabbt litet inlägg så här på morgonkvisten!

De senaste dagarna har gått i ett. Jag har repat från tidig morgon till sen eftermiddag. Sedan har jag satt mig på bussen och spenderat kvällarna i stallet. Vi har mest myst och lekt i vårat mycket högt uppskattade, 60 kvm stora ridhus (lösdriften). Markarbete, "känna-på-varandra-lekar"; cirkling, snälla leken, jojoleken, stopp o vänd etc etc. Kul! Jag måste fräscha upp mitt minne dock. Kommer på mig själv hela tiden med att utgå från att Grand tänker precis som Limaac och då blir det lätt lite fel. Men jag jobbar på det :) Grand är hur go som helst!!

Ikväll har vi premiär på våran föreställning. Av erfarenhet vet jag att efter första föreställningen går resten jättefort och innan man vet ordet av är alla slut. Längtar efter att få det lite lugnt!

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar