måndag 1 februari 2010

Premiärbilder!

Idag åkte jag ut med halv ett-bussen till stallet. Var alldeles ensam (förutom hästarna såklart) så jag pulsade runt i snön i mina vansinnigt tjusiga, turkosa termobyxor och prövade min nya, fina Nikon D40 på alla fyrbentingar. Otroligt svårt, men väldigt kul! Jag är inte grym direkt och det är så svårt att fota i snö tycker jag, blir antingen mörkt eller överexponerat. Men jag ser fram emot att lära mig :)

Här är några bilder från idag:


























































































Tiny var söt, Liona hade gömt sig i mörka lösdriften, Katja stod PÅ mig när jag skulle försöka fota henne så jag fick bara ett par suddiga bilder på hennes mule och Ajax och Eros showade loss i hagen.

Gick en promenad med Grandi. Han halkade runt som Bambi på hal is, men jag tror att han tyckte det var ganska trevligt ändå. Spännande att lämna gårdsplanen och ge sig ut i stooora världen. Om man nu kan kalla lilla Loo för stort ;)

Tjipp! /Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar