söndag 7 februari 2010

Koncentration, vad är det??

Idag har jag suttit och försökt koncentrera mig på skolarbete hela dagen. Det har väl gått sådär. Okej, det har inte gått alls. Men hur ska man kunna koncentrera sig på skolarbete när man har väsentligt mycket viktigare saker som snurrar i huvudet?! Nu är jag inne på sista rycket och det går bevisligen inte särskilt bra eftersom jag sitter här och bloggar fast jag inte har något alls att skriva om. Jeez...

På tillfriskningsfronten går det inte heller så bra. Känner mig mycket piggare, men jag misstänker att det mest beror på en kombination av panodil- och endorfinruset jag går på just nu. Imorgon har jag teater-rep hela dagen vilket jag verkligen inte ser fram emot. Teaterlektionen i fredags var inte kul, jag låg bakom scenen och trodde jag skulle svimma hela tiden, men likt förbannat kom jag på fötter varje gång jag skulle in. Finns inget utrymme att vara sjuk nu när premiären närmar sig... Tänkte packa en ordentlig matsäck bestående av huvudvärkstabletter och dextro och så får det bara gå helt enkelt!

Nu ska jag göra en sista insats att bli klar med min etikuppgift som jag kämpat med i två dagar och sen ska jag SOVA.

Bild: Stackars misskötta hunden som är alldeles för långhårig och har fått kissa i trädgården i två dar då mamma har jobbat och jag har varit för trött och förkyld för att orka mig ut. Dumma människor, stackars Linus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar