onsdag 24 februari 2010

Mys

Idag var det lite vår i luften igen! Jag var bara uppe en snabbis i stallet. Helst hade jag velat vara där hela dagen, men min psykologilärare är inte nådig, så...

Gick en kortispromenad med lilla Granden, mest för att se hur hal vägen var. Det var helt ok, så i helgen blir det uteritt! Inget snöoväder kan stoppa oss, vi måste ut!

Grand var så himla söt när han förstod att vi faktiskt skulle lämna gårdsplanen och gå förbi krönet och fortsätta ännu längre. Hans ögon lyste av lycka och han dansade bredvid mig. Kastade med huvudet och betedde sig som en lycklig fölunge, så mysigt! Åh, vad jag längtar tills det blir vår på riktigt och vi kan rida ut långt och länge. Det ska bli så roligt!

Imorgon är det EuroHorse-mässa, äntligeen! Jag har lagt undan pengar som ska spenderas på diverse saker till lillhästen. Det ska bli grymt! :)

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar