måndag 22 februari 2010

Snö snö snö!

Det har kommit huuur mycket snö som helst och det kommer hela tiden mer! Det verkar inte finnas någon hejd på eländet.

Jag tycker att det är ganska vackert med all snö, men det ställer till mycket problem. T ex när det inte går att rida på ängen längre för att det är för mycket snö, eller när bussarna slutar gå...

Jag ska sätta mig på halv sex-bussen ut till stallet nu om en stund. Bussen hem har uteblivit två gånger på grund av snöovädret, så om jag kommer hem eller inte återstår att se. Jag har packat övernattningsgrejor ifall det skulle bli så att jag måste sova över. Lite jobbigt att behöva ta bussen till skolan kvart över sex på morgonen när jag börjar tio, men vad ska man göra? Just nu har jag pussa-mule-abstinens, så skolan kvittar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar