onsdag 3 februari 2010

Vinteridrottsdag och barbackaridning.

Idag hade vi något så vackert som "vinteridrottsdag" i skolan. Går ut på att man ska ägna sig åt något idrottigt som passar under definitionen "vinteridrott". Man är ledig och får göra vad man vill helt enkelt :) Så jag åkte till stallet med Malin och red barbacka på Grand på ängen. Så mycket mer värt än samhällskunskap och religion, som jag annars skulle ha!





















































Den här veckan har jag haft, och kommer ha fyra lektioner. Så skönt! (Ok, tre lektioner tog jag mig ledigt ifrån). Men det medför vissa komplikationer. T ex så har jag trott hela dagen att det är söndag, vilket Malin berättade på bussen hem att det inte är. Är man ledig för mycket då eller? ;)

På vägen hem från stationen gick jag vägen om Hemköp och köpte Tofuline Chokladglass, godaste glassen i världshistorien. Så nu tänkte jag slänga mig i soffan och kolla på tv och ha glassfrossa. Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar